De P is van Promotieeeeeee - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Inge Mierlo - WaarBenJij.nu De P is van Promotieeeeeee - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Inge Mierlo - WaarBenJij.nu

De P is van Promotieeeeeee

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 April 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Lieve allemaal,

Ik sta er elke keer weer van te kijken hoeveel mensen mijn verslagen lezen ! Het was ontzettend fijn om van zoveel mensen een berichtje te krijgen vorige week, ik voelde me er stukken beter door ! Dankjulliewel ☺
Afgelopen zaterdag was Dimitrios (F&B manager) op zijn vrije dag naar het werk gekomen om alles over marketing uit te leggen aan mij. Kort gezegd heb ik de volgende taken gekregen; ik zorg dat alle collega’s op de hoogte zijn van huidige promoties, ik zorg dat er documenten met uitleg over de promoties komen, ik beheer de Instagram-account en help mee om nieuwe promoties te bedenken en te ontwikkelen. Ontzettend leuk, maar ik moet opeens creatief gaan denken wat tot nu toe niet echt mijn sterkste punt was. Daar gaan we dus even aan werken. In het kader van proactief zijn met betrekking tot marketing ben ik zondag naar de marketingmanager gegaan en heb gevraagd wat zij eigenlijk van mij verwacht. Ik heb een uur met haar gekletst over de gang van zaken binnen marketing en ze had me al een klein ‘eigen’ projectje gegeven. Hier ben ik dan ook meteen aan gaan werken. Helaas snappen mijn collega’s niet echt waarom ik ‘opeens achter de computer zit’, ook niet na het 10 keer uitleggen. Communicatie is niet echt het sterkste punt in mijn hotel. Zondagavond had ik weer met Laith afgesproken, en aangezien hij een vriend van hem mee nam heb ik Linda even mee op sleeptouw genomen. We zijn bij onze favo Italiaan gaan eten ! De manager die normaal zo blij was om ons te zien was nu stukken minder blij omdat er 2 mannen bij waren, maar ach… Wij hebben het in ieder geval heel leuk gehad ;)
Mijn maandag begon echt VERSCHRIKKELIJK ! Mijn manager begon weer een niet boeiende preek tegen mij over dingen die ik ‘fout’ had gedaan, zonder dat hij de situatie eerst even met mij besprak. Conclusie; ik kreeg de schuld van dingen die niet mijn schuld waren en ik heb een half uur naar zijn preek moeten luisteren, die wederom tips voor managen bevatte. Bah, hij kan zelf niet eens managen. Dit was het moment waarop ik oprecht besloten had helemaal niet meer naar hem te luisteren en maar gewoon te hopen dat mijn marketing-bezigheden binnenkort de overhand zouden nemen. En toen was daar opeens het wonder der wonderen !!!! De personal assistant van Dimitrios heeft ontslag genomen en Digvijay had voorgesteld om mij die functie te geven !! Ik was door het dolle heen. Kleine kanttekening; het is tijdelijk, totdat ze iemand anders hebben, maar door die 185050 procedures die ze hier hebben verwacht ik dat het wel even zal duren. YES ! Hallo promotie ! Mijn oberpakje kan de kast in, daarvoor komt een ‘mooi’ colbertje in de plaats, en hij is zelfs zijn best aan het doen om mijn stagiaire-arbeiderssalaris te verhogen ! Het aller mooiste van dit hele verhaal is toch wel dat ik eindelijk verlost ben van de banqueting en dan vooral van mijn manager! Wat een opluchting zeg !! De rest van de week heb ik me dus vooral beziggehouden met ‘gewoon’ mijn werk doen, niet luisteren naar mijn manager en de dagen aftellen totdat het vrijdag was. Nu is het dan eindelijk zover; GEEN banqueting meer ! Morgen beginnen aan een nieuw avontuur ☺

Hoe rustig mijn avonden vorige week waren, zo druk waren ze deze week. Dinsdag gingen Esmee, Linda en ik uiteten bij een ontzettend goede Italiaan in het StRegis. Staan wij rustig op de taxi te wachten om naar huis te gaan, begint Lin over het feit dat ze wel erg veel zin had in een McFlurry ! Lucky us; we zaten nog geen 5 minuten in de taxi of we zagen een McDonalds ! De taxichauffeur gaf ons ‘toestemming’ om in de auto te eten en was ook nog eens zo lief om met ons door de McDrive te rijden ! De combinatie was natuurlijk prachtig; eten in het StRegis met een toetje van de Mac, hahaha.
Woensdag was het verwen-tijd; ik ben samen met mijn collega naar de mall gegaan en heb mezelf daar even getrakteerd op een pedicure ! Heerlijk ☺ Daarna hebben we nog gezellig een hapje gegeten en voordat we het wisten was het alweer tijd om snel naar huis te gaan, want we hadden allebei de hele week ochtenddienst.
Donderdagavond betekent hier natuurlijk begin van het weekend. Na het werk heb ik even gezellig een wodka gedronken met mijn collega’s. Daarna door naar Reggy’s huis om met Reg, Lin, Eline en Eline’s habibi (vriendje) te drinken. Deze domme doos had alleen niks gegeten dus zat te shaken als een idioot en kreeg dus snel iets te eten van Reggy; had ze zomaar Old Amsterdam kaas !! Ik was nog nooit zo blij geweest met een boterham met kaas. Dat je zoiets kan missen, zo raar joh! Na de drankjes bij Reg zijn we doorgegaan naar een club, waar de drank voor ons betaald werd door een of andere rijke vent die weer bevriend was met Eline’s habibi. Hartstikke handig systeem zo ;) Om 2 uur vond ik het alleen welletjes geweest; na zo’n week was ik hartstikke moe en er begonnen ook nog eens ontzettend heel erg vervelende kerels tegen ons te praten; zij maakten mijn humeur er niet beter op! Snel de taxi ingesprongen om naar mijn geliefde bedje te gaan.

O, ik kan de komende tijd trouwens echt geen chinees meer zien ! Er is vanuit China een of andere trip georganiseerd waarbij ze 4.000 Chinezen in Abu Dhabi gedropt hebben, waarvan er 250 in mijn hotel zitten. Spreken geen woord Engels naast Shenk you en I’m velly happy; probeer dan maar eens uit te zoeken wat ze van je willen weten.. Hartstikke vervelend.

Dus lieve mensen, geen paniek om mij, ik ben weer heel erg blij ☺

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Inge

Actief sinds 21 Jan. 2012
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 37180

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 10 Februari 2014

Stage in Abu Dhabi !

06 Februari 2012 - 15 Juli 2012

Milaan

Landen bezocht: