Papa en mama op bezoek :) - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Inge Mierlo - WaarBenJij.nu Papa en mama op bezoek :) - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Inge Mierlo - WaarBenJij.nu

Papa en mama op bezoek :)

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 Mei 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Lieve allemaal,

Inmiddels zijn we alweer 2 weken verder en als ik op moet schrijven wat ik gedaan heb weet ik dat écht niet meer. Bij het accepteren van mijn nieuwe baan ben ik op een sneltrein gesprongen en de tijd vliegt nu razend snel voorbij ! Gelukkig is het allemaal wel heel erg leuk, interessant en leerzaam. Mijn manager betrekt me echt bij álles ! Soms zit ik gewoon een uur bij hem op kantoor om te luisteren naar telefoongesprekken enzo, waar ik stiekem toch wel heel veel van leer. Daarnaast zijn we al bijna bff, want hij heeft zelfs zijn liefdesleven al aan me opgebiecht én de pincode van zijn creditcard gegeven, want zeg nou zelf; welke p.a. pint er nou geen geld voor zijn baas….. Ahum.. Ook is mijn docent van de hotelschool vorige week langs gekomen om mijn stage tot nu toe te beoordelen en eventueel bij te sturen. Ik had al een gevoeletje dat Dimitrios tevreden over me was, maar dat hij zo laaiend enthousiast was wist ik niet ! Heel fijn om te horen ☺ Daarnaast heeft ie ontzettend gedurfde plannen met me, dus ik bereid me alvast voor op non-stop hoofdpijn in de maand juni ! Deze meid mag de budgetten voor de hele f&b-afdeling voor volgend jaar gaan maken !! Dat wordt zweten, maar heel vet dat ik dat vertrouwen krijg ! Kortom; mijn docent was blij !
En toen was het papa/mama-tijd !!! Op donderdag in alle vroegte uit de veren om papa en mama op te wachten in mijn hotel. Wat was het leuk om ze te zien ! Helaas moest ik die dag wel werken, maar ik kon er af en toe tussenuit knijpen om even hoi te gaan zeggen. Mijn lieve collega’s hadden ontzettend goed voor ze gezorgd; zo kregen ze een luxe kamer, had mijn collega een chocoladetaart voor ze gebracht en werden ze met het golfkarretje gechauffeurd. Op vrijdag bij de brunch kregen we zelfs weer een taart; dit keer was het tijd voor mijn lievelings cheesecake ! Wat een schatjes zijn mijn collega’s ☺ We hebben samen lekker 5 dagen genoten van zon, zwembad, gezelligheid, Abu Dhabi, Dubai en natuurlijk lekker eten en drinken. Mijn lieve vrienden en vriendinnen van hier zijn ook gezellig mee gegaan met etentjes, dus dat was erg leuk ! Ik denk dat papa en mama nu sowieso een goed beeld hebben van waar ik zit ! Beetje jammer was dat ik na deze dagen helemaal gesloopt was en dat de eerstvolgende werkdag meteen 17 uur duurde ! Nou, je kon me bij elkaar vegen…. De volgende dag kon ik gelukkig eerder (na 9 uur al !!!!) weg, want toen was het tijd om Koningsdag te vieren !! Ja ja, hier doen ze dat nog gewoon op 30 april. Het was een ontzettend leuke avond, maar helaas had ik even een hele flinke snauw-dip tijdens deze avond. Ik was even vergeten dat ik ook af en toe aan mezelf toe moet geven dat ik moe ben, oepsie.. Kortom; deze meid duikt nu heel snel haar bed in ! Ik zal proberen om komende week gewoon alles te onthouden wat ik doe, dan wordt het vast een veel hipper verhaal ;)

Heel veel liefs !!!

  • 01 Mei 2014 - 20:12

    Marjon Rijkers:

    Ha inge
    wat gezellig dat je ouders zijn geweest
    dan zien ze dat het voor jou niet alleen maar feesten is
    Knap dat je allex zo snel oppikt
    Je komt toch nog wel terug!!!!!!! !!!!!!!!
    ik tik niet van die l ange verhalen , maar die van jou zijn erg leuk om te lezen

    Groetjes van ons allemaal

  • 01 Mei 2014 - 20:24

    Fred Van De Kerkhof:

    Leuk verhaal Inge, hoe lang blijf je nog trouwens? Gr.

    Fred

  • 01 Mei 2014 - 21:02

    Jolijn:

    Jeeejj, leuk om te lezen Ing! Fijn dat je paps en mams zijn langsgeweest, da's toch wel even lekker he! :)
    Klinkt in ieder geval allemaal erg goed, fijn ook dat je zoveel verantwoordelijkheden krijgt. Gaat helemaal goedkomen met jou!

    Geniet en hou inderdaad jezelf in de gaten ;) haha!

    Liefs, x

  • 04 Mei 2014 - 14:29

    Thea Van Mierlo:

    Hallo Inge het is leuk dat je een nieuwe baan gekregen hebt dat kun jij wel aan. Ik hoor de van je ouders dat het heel goed met je ging prima ik wens je nog veel plezier en goede werklust veel groetjes van Oma xxx

  • 05 Mei 2014 - 20:46

    Rikie Van Wilderen:

    Hoi Inge,

    Al ken je me wel niet, toch wil ik je heel veel succes wensen, daar in Abu Dhabi.
    Toen jij nog klein was, ben ik wel eens bij jullie geweest, als we weer eens aan het trainen waren voor de Kennedymars. Zondag was ik in de kerk in Ommel en hierna werd ik uitgenodigd om bij je opa koffie te komen drinken, waar ook je ouders waren. Zij vertelden me dat ze net terug waren na een bezoek aan jou. Ikzelf ben toevallig ook afgelopen januari voor een stop over een dag en een nacht in Dubai geweest, maar, we hadden natuurlijk niet zo'n mooi hotel als je ouders. Waw, geweldig!
    Meid, geniet ervan en ik ga je volgen.
    Doei,
    Rikie

  • 16 Mei 2014 - 21:44

    Annemie Martens:

    Hee Inge, wat vliegt de tijd. Kei leuk al die brieven van je. Niet erg al is er eens een korte bij. Het gaat om WAT erin staat! Goed en belangrijk nieuws: Druk te werken en....super voor je .... bezoek van je ouders!
    Wie doet je wat, geweldig toch!!Ik ga snel je volgende brief lezen, ben nl een beetje achter!
    bij: De grote....
    Groetjes Annemie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Inge

Actief sinds 21 Jan. 2012
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 37187

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 10 Februari 2014

Stage in Abu Dhabi !

06 Februari 2012 - 15 Juli 2012

Milaan

Landen bezocht: